کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317826 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Illustrator و InDesign به‌زودی برای ویندوز روی Arm عرضه می‌شوند

چند روز پیش، اولین لپ‌ تاپ‌ های «Copilot+» از مایکروسافت و سایر تولید کنندگان کامپیوتر به دست مصرف‌ کنندگان رسید. این سری اول لپ‌ تاپ‌ ها همگی از پردازنده‌های جدید اسنپدراگون X الایت یا اسنپدراگون X پلاس شرکت کوالکام استفاده می‌کنند که بر اساس طراحی‌ های شرکت Arm ساخته شده‌اند.

 

Illustrator و InDesign به‌زودی برای ویندوز روی Arm عرضه می‌شوند

 

این لپ‌ تاپ‌ ها می‌توانند برنامه‌ های طراحی‌ شده برای پردازنده‌ های x86 را از طریق شبیه‌ ساز پرایزم مایکروسافت اجرا کنند، اما برخی از برنامه‌ ها نیز به‌ طور مستقیم برای اجرا روی تراشه‌ های Arm64 روی ویندوز ۱۱ بهینه‌ سازی شده‌اند.

امروز، گزارش جدیدی حاکی از آن است که تعدادی از برنامه‌ های شرکت ادوبی به‌ زودی در نسخه‌ های مخصوص Arm64 برای ویندوز ارائه خواهند شد. وب‌ سایت Windows Central گزارش می‌دهد که در جلسه‌ای با حضور مایکروسافت برای تبلیغ تبلت-لپ‌تاپ ترکیبی جدید Surface Pro 11 که از تراشه‌ های اسنپدراگون X الایت استفاده می‌کند، شرکت کرده است.

طبق این گزارش، آرون وودمن، معاون بازاریابی ویندوز مایکروسافت، اعلام کرده است که دو برنامه محبوب ادوبی، Illustrator و InDesign، نسخه‌ های مخصوص Arm برای ویندوز را در ماه جولای دریافت خواهند کرد. دو برنامه دیگر ادوبی، پریمیر پرو و افتر افکتس نیز طبق گزارش به‌ زودی در سال جاری نسخه‌ های مخصوص Arm برای ویندوز دریافت خواهند کرد، اما تاریخ انتشار دقیق آن‌ها مشخص نشده است.

بدیهی است که این برنامه‌ های مخصوص Arm باید روی لپ‌ تاپ‌ های Copilot+ با تراشه‌ های اسنپدراگون نسبت به اجرای نسخه‌ های x86 آن‌ ها از طریق شبیه‌ ساز پرایزم، عملکرد بهتری داشته باشند. پیش از این، مایکروسافت از راه‌ اندازی «شورای مشاوره Arm» خبر داده بود که در آن توسعه‌ دهندگان این شرکت می‌توانند به سازندگان برنامه برای طراحی برنامه‌ های جدید Arm برای ویندوز از ابتدا یا انتقال برنامه‌ های x86 موجودشان به پلتفرم Arm کمک کنند.

در ماه مارس، گوگل مرورگر محبوب کروم خود را برای Arm روی ویندوز عرضه کرد. سایر مرورگرهایی که همین کار را انجام داده‌اند عبارتند از ویوالدی و اپرا. اخیراً، اسلک نسخه مخصوص ویندوز روی Arm را برای سرویس چت سازمانی خود راه‌ اندازی کرد، اگرچه هنوز در مرحله پیش‌ نمایش بتا قرار دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50370 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/02 تعداد مشاهده: 818
سافت گذر